Pàgines

dimarts, 23 d’octubre de 2012

Activitats per la reeducació dislexies.

  • Rimes
  • Separar les paraules en síl·labes
  • Identificar les paraules que comencin pel mateix so
  • Identificar les paraules amb el mateix final, síl·laba o so
  • Habilitat per explicar els sons que formen part de les paraules
  • Manipular els sons de les paraules: dir una paraula sense un dels seus #sons.
  • Lletrejo oral de paraula
  • Escriptura de paraules
  • Lectura diària de textos breus, concordes amb el seu vocabulari
  • Augment de vocabulari amb la realització d'un diccionari
  • Incorporació de les noves paraules en oracions
  • Inclusió d'oracions en paràgrafs
  • Treballar els prefixos i els sufixos
  • Treballar les paraules derivades
  • Realitzar preguntes amb opcions de respostes (subratllar la paraula correcta, sí o no, etc.)
  • Augmentar la complexitat de les tasques. Per exemple, després de triar entre opcions, podrem preguntar i que responguin amb respostes breus, la informació de la qual estigui present en el text i, progressivament, exigir respostes més llargues i més elaborades.
  • Llevar les paraules clau d'un text i que el nen les dedueixi
  • Subratllar les paraules d'acord amb les consigna (substantius, verbs, adjectius, etc.)
  • Reconèixer el temps verbal
  • Parts dels textos separant-los en introducció, nus i desenllaç.
  • Exercicis de reconeixement de paraules sense lletrejar-les.
  • Completar paraules a les quals els falten lletres.

Descarregar document

vist a : http://aulapropuestaeducativa.blogspot.com.es